A 1414 hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes.
Ügyfélszolgálati hívószámunkat belföldről a hét minden napján, a nap bármely órájában (00:00–24:00) hívhatod, ha mobil vagy otthoni TV-, internet- vagy telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kérdésed, problémád vagy elintéznivalód van.
A 1414 hívása valamennyi belföldi hálózatból díjmentes.
Ügyfélszolgálati telefonszámunk hívása előtt az alábbi hívásforgalmi terheltség alapján megtervezheted hívásod időpontját, hogy minél kevesebb időt kelljen várakozással töltened.
Ha a hívásod időpontjában mégsem kerülsz rövid időn belül ügyintézőhöz, lehetőséged van visszahívást kérni, amit az automata ügyféltájékoztató rendszerünk ajánl fel. Ha elfogadod, ügyintéző munkatársunk maximum 3 órán belül felveszi veled a kapcsolatot.
A 1414-es telefonszám tárcsázását követően Vanda, a virtuális asszisztensünk fogadja a hívásodat.
Vanda képes megérteni a szabadon megfogalmazott ügyintézési igényedet, pontosító kérdéseket tesz fel neked és a megfelelő kollégánkhoz irányít, bizonyos esetekben pedig ő segít neked az ügyintézésben. Még hívás előtt elolvashatod a használatával kapcsolatos hasznos tanácsokat.
Előfordulhat, hogy Vanda helyett a nyomógombos menürendszerrel találkozol, ebben az esetben válassz a keresett témakörnek megfelelően a felkínált menüpontok közül. Az ügyintézéshez ekkor se felejtsd el megadni telefonszámodat vagy MT-ügyfél-azonosítódat.
Ez lehet MT-azonosító és telefonszám is.
A minél gördülékenyebb ügyintézéshez először is tudnunk kell, hogy mobil vagy otthoni tv-, internet-, telefonszolgáltatásoddal kapcsolatban kéred a segítségünket. Ezt legegyszerűbben úgy adhatod meg, ha beolvasod Vandának azt a hívószámot vagy MT-ügyfél-azonosítót, amivel kapcsolatos megkeresésed.
Amennyiben telefonszámot adsz meg, ügyelj annak formátumára! Hívószámodat körzetszámmal együtt, de a 06-os előhívó nélkül adhatod meg (pl. 30 1234567 vagy 1 7654321).
Telefonos ügyintézéskor, megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra is szükség van:
Kérünk, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében lehetőség szerint még munkatársunk jelentkezése előtt, az automata rendszerben végezd el az azonosítást 5 számjegyű egyedi előfizetői jelszavad segítségével. Ezt a jelszót havi díjas előfizetés esetén szerződéskötéskor adtad meg. Kérünk, a jelszót kezeld bizalmasan! Ha elfelejtetted jelszavadat, személyesen Telekom üzleteinkben igényelhetsz újat. Természetesen nincs semmi gond, ha nem emlékszel jelszavadra, ez esetben várj néhány másodpercet, a folyamat jelszó megadása nélkül is automatikusan tovább lép és kapcsolunk munkatársunkhoz.
Ha még nem vagy ügyfelünk, vagy nem tudsz azonosítót megadni, úgy a számodra legmegfelelőbb menüpont kiválasztása után lehetőséged lesz választani mobil vagy otthoni ügyintézés közül. Választásodnak megfelelően kapcsoljuk munkatársunkat.
Tájékoztató számaink felhívásával megtudhatod, hogy a tárcsázni kívánt szám melyik szolgáltatóhoz tartozik
06 80 388 388
Részletes ismertető
Közvetlen üzletszerzés céljából ezen hívószámokról keressük meg ügyfeleinket.
Központi faxszámunk
+36 1 204 4128
Együttműködéssel kapcsolatos, üzleti célú megkeresések
+36 1 265 9200
+36 1 458 7000
A telefonszámok munkanapokon hétfőtől péntekig 08:00 órától 17:00 óráig hívhatóak.
A Telekom üzletekben vagy partnerüzleteinkben javításra leadott készülékekkel kapcsolatos érdeklődés
+36 1 265 9479
A telefonszám munkanapokon hétfőtől péntekig 09:00 órától 18:00 óráig hívható.
Roaming szolgáltatás igénybevételekor felmerülő kérdések esetén
+36 30 3444 888
A 1414 minden magyarországi mobil és vezetékes hálózatból díjmentesen hívható.
Ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 265 9210-es telefonszámon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.