Miért lett magasabb a havi számlám összege?
Több oka lehet annak, ha a havi számlád összege magasabb lett a korábban megszokottaktól. Ilyen lehet például:
Otthoni szolgáltatásoknál:
- ha késedelmi kamatot, felszólítási díjat számítunk fel, mert - a beérkezési határidő után pár nappal kiküldött első díjmentes felszólítást követően - a befizetésed nem érkezett meg hozzánk a második felszólítás lépés indításáig, amelynek díja már 750 Ft.
- ha visszakapcsolási díjat számlázunk ki, mert késedelmes díjfizetés miatt korlátoztuk az előfizetésed,
- ha filmet/filmeket kölcsönöztél a FilmPremier szolgáltatásból,
- ha olyan hívásirányba telefonáltál, amelyre a díjcsomagod vagy kiegészítő opciód biztosította kedvezmények nem terjednek ki,
- eseménydíjas ügyintézésre került sor előfizetéseden (pl. átírás, áthelyezés, számcsere, fizetési könnyítés, személyesen, telefonon, vagy levél útján történt ügyintézési díjak számlázása, stb.)
Mobil szolgáltatásoknál:
- ha késedelmi kamatot, felszólítási díjat számítunk fel, mert - a beérkezési határidő után pár nappal kiküldött első díjmentes felszólítást követően - a befizetésed nem érkezett meg hozzánk a második felszólítás lépés indításáig, amelynek díja már 750 Ft,
- ha visszakapcsolási díjat számlázunk ki, mert késedelmes díjfizetés miatt korlátoztuk az előfizetésed,
-
ha havi számlád terhére vetted igénybe a Mobil Vásárlást (autópálya használat, parkolás, mozijegy vásárlás, stb.),
- ha olyan hívásirányba telefonáltál, amelyre a díjcsomagod biztosította kedvezmények nem terjednek ki,
-
külföldi (jellemzően nem EU) hálózaton fogadtál, vagy indítottál hívásokat,
- plusz szolgáltatást (pl. Készülékbiztosítás, Extra Net opció) választottál, melynek külön havi díja van,
- eseménydíjas ügyintézésre került sor előfizetéseden (pl. előfizető váltás, számcsere, fizetési könnyítés, személyesen, telefonon, vagy levél útján történt ügyintézési díjak számlázása, stb.),
- ha az adott hónapban éppen nem teljesítetted az e-Pack kedvezmény feltételeit,
-
ha elveszítetted a korábbi társkártyás jogosultságodat, akkor díjcsomagod központilag, az új mobil díjcsomagjaink egyikére váltjuk át. Az új díjcsomagodat online ügyfélszolgálatunkra vagy a Telekom alkalmazásba belépve is ellenőrizheted.
A fenti tételeket könnyedén ellenőrizheted a számlád/számláid segítségével. A számláidon való könnyebb eligazodás érdekében, figyelmedbe ajánljuk számlaismertetőinket.
A fentiek általános esetek, ha ezek közül egyik sem illik az adott számládra, és emiatt személyre szabott információra van szükséged, kérjük, hogy észrevételed/kérdésed ide kattintva küldd el Ügyfélszolgálatunknak, hogy érdemben a segítségedre lehessünk. Levélíráskor kérjük, válaszd a
"Tájékoztatás/Aktuális egyenleg" kategóriákat.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!