GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Mobil havi díjas számla
Találatok:
37 db
1
2
Egy oldalra
minden találat
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
feltöltőkártyás mobil
internet
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1
Mit jelent a hűségkedvezmény?
Honnan tudom meg, mennyi jóváírásom maradt, ami eddig nem érvényesült a számláimban?
Hogyan módosíthatom díjmentesen mobil előfizetésem díjcsomagját?
Mit tehetek, ha többször fizettem be ugyanazt a mobil havi díjas számlát?
Miért nem tudok a Telekom Fiókban, illetve a Telekom alkalmazásban számlát fizetni?
Kértem egy azonnali jóváírást és most érkezett több helyesbítő számla is. Mi az oka?
Lehetséges az, hogy a számlám beérkezési határideje hétvége vagy ünnepnap?
Hogyan tudom megkülönböztetni az emelt díjas számot a normál díjastól?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Hol találok segítséget, ha nem értem a mobilszámlán szereplő tételeket?
Mi az oka, hogy a Családi mobil opcióba bevont Domino számomról már nem tudok ingyen beszélni a csoporttagokkal?
Meglévő előfizetésem mellé vásároltam egy újat. Azt is regisztrálnom kell az elektronikus számlára?
Miért lehet az, hogy beléptem a Telekom fiókomba, mégsem látom a mobil havi számlámat?
Rendszeresen fizettem a számláimat, mégis tartozást látok, hogy lehet ez?
A számla nettó végösszege 0 Ft, mégis van befizetendő összegem, ez hogy lehet?
Hol tájékozódhatok az otthoni és a mobil-szolgáltatásaimhoz tartozó befizetetlen számlák összegéről?
Ha részletfizetéssel rendelek telefont, be kell-e mutatnom közüzemi számlát, bankszámlakivonatot vagy munkáltatói igazolást?
Mobilszámomat szeretném megszüntetni. Honnan tudom, hogy kell-e ilyenkor kötbért fizetnem, és ha igen, mennyit és mikor?
Miért szerepel ebben a hónapban a havi számlámon felszólítási díj is?
Külföldön vagyok, hogyan követhetem nyomon számláimat, és számlafizetéseimet?
Találatok:
37 db
1
2
Egy oldalra
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!