GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Számlával, egyenleggel kapcsolatos probléma
Találatok:
27 db
1
2
Egy oldalra
minden találat
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
feltöltőkártyás mobil
internet
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1
Hová fordulhatok észrevételeimmel, panaszaimmal?
Mit kell tartalmaznia a panaszbejelentésnek?
Hol jelezhetem, ha a Díjneten megjelenő számlával kapcsolatban kérdésem, észrevételem van?
Már több napja elküldtem e-mailben a számlapanaszomat, de még nem kaptam rá választ. Miért van ez?
Számlapanaszt jelentettem be, ki kell fizetnem a reklamált számlát/számlákat?
Már leadtam a nálam lévő eszközt/eszközöket, de mégis kaptam róluk kárszámlát. Mit kell tennem ilyenkor?
Hol találok segítséget, ha nem értem az otthoni számlán szereplő tételeket?
A múlt hónapban egynapos szolgáltatás kiesést tapasztaltam szolgáltatásommal kapcsolatban. Az aktuális számla mégis tartalmazza a teljes havidíjat, miért?
Mi a teendőm, ha az otthoni előfizetésemen túlfizetés van?
Mely esetekben tehetek panaszt?
Hogyan kapok értesítést, ha a mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
A mobil havi számlámhoz tartozó részletfizetési értesítésen egy korábbi dátum szerepel, miért van ez?
A Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont mobil és otthoni telefonszámok díjmentesen hívhatják egymást?
Hogyan kérhetem, hogy ne kapjak üzenetet, ha túlléptem a számla fizetési határidejét?
Mi történik a panaszkivizsgálás során?
Mennyi időm van a kár bejelentésére, ha van készülékbiztosításom, és káresemény történt?
Miért nem kaptam meg ebben a hónapban a megszokott e-Pack kedvezményt?
Mi a teendőm, ha a mobil előfizetésemen túlfizetés van?
Mit kell tennem, ha tartozásról kaptam értesítést SMS-ben, pedig már befizettem a számla összegét?
Ha a mobilszolgáltatásra vonatkozó szerződésemet hűségidőn belül felmondom, mennyi kötbérrel kell számolnom?
Találatok:
27 db
1
2
Egy oldalra
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!