GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1
Számla
Vásárlás, megrendelés, szolgáltatások
Online készülék- és eszközvásárlás
EU roaming
Ügyintézés
Készülék és műszaki beállítások
Panaszkezelés: segítünk!
minden témában
Keresés
Tartozás
Találatok:
30 db
1
2
Egy oldalra
minden találat
IPTV
Sat TV
internet
vezetékes telefon
havi díjas mobil
mobilinternet
Befizettem az otthoni előfizetésemhez kapcsolódó számla elmaradásom. Hová küldhetem az erről szóló igazolást?
Hogyan tudom beállítani, hogy a folyószámlámon szereplő több szám közül csak bizonyos számok kapják meg az értesítést tartozásról?
Anyagi problémáim adódtak. Kérhetek számlámra haladékot, vagy részletfizetést?
Fizetési felszólító levelet kaptam, mi a teendőm?
Hogyan kérhetek igazolást arról, hogy nincs tartozásom?
Befizettem a számlám a Telekom online ügyfélszolgálatán, de a Díjnet oldalán még mindig rendezetlen tartozásként mutatkozik. Mit kell ilyenkor tennem?
Milyen következményekkel jár a Telekom otthoni szolgáltatások lemondása/megszűnése a hűségidő alatt?
Készüléket szeretnék vásárolni online, de a felületen olyan tartozás jelenik meg, amit már befizettem. Mit tegyek?
Mennyi idő után jelenik meg az egyenlegemen a befizetett összeg?
Az általam kifogásolt havi számla a weboldalon befizetendő tételként látható, pedig korrekciós számlát is kaptam miatta. Mikor fog ez a számla eltűnni?
Számlatartozásom van, kérhetem az otthoni szolgáltatás(ok) visszakapcsolását?
Hogyan kapok értesítést, ha a mobil előfizetésemen tartozás áll fenn?
Rendszeresen fizettem a számláimat, mégis tartozást látok, hogy lehet ez?
Hol tájékozódhatok az otthoni és a mobil-szolgáltatásaimhoz tartozó befizetetlen számlák összegéről?
Miért kaptam fizetési felszólítást ha csoportos beszedési megbízásom van?
Miért szerepel ebben a hónapban a havi számlámon felszólítási díj is?
Mit tehetek, ha banki utalásnál véletlenül téves hivatkozást írtam a közlemény rovatba, vagy egy másik számlaszámra utaltam?
Miért kaptam ebben a hónapban már a második mobil számlát?
Hogyan kérhetem, hogy ne kapjak üzenetet, ha túlléptem a számla fizetési határidejét?
Miért kaptam felszólítást, ha a havi számlám szerint nincs tartozásom?
Találatok:
30 db
1
2
Egy oldalra
Leggyakoribb kérdések
Miért nem tudok belépni a Telekom Fiókomba?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT (Magyar Telekom) ügyfélazonosítóm?
Hogyan aktiválhatom az új 4G SIM kártyámat?
Hogyan fizethetem be legegyszerűbben a számláimat?
Más is átveheti rajtam kívül az online megrendelt terméket?
Milyen feltételekkel tudok az otthoni előfizetésemhez TV-t, laptopot, mobiltelefont vagy táblagépet részletre vásárolni?
Miért változtak bizonyos számla tételeim?
Nem találod, amit keresel? Kérdezd a
fórumban
vagy
írj nekünk
!