A Telekom a veszélyhelyzet alatt is mindent megtesz, hogy a tőle megszokott jó minőségben biztosítsa az otthoni munkához, tanuláshoz, szórakozáshoz, valamint a vállalkozások működéshez szükséges telekommunikációs szolgáltatásokat.
A létesítéssel és hibaelhárítással foglalkozó műszaki kollégáink ezért változatlan feltételekkel végzik munkájukat.
Munkatársaink és ügyfeleink egészségének védelme érdekében szerelő kollégáink szigorú biztonsági előírások – gyakori kézmosás és -fertőtlenítés, maszk és kesztyű viselése - mellett dolgoznak. Kérjük, hogy ti is vigyázzatok az ő egészségükre, hogy másoknak is segíteni tudjanak!
- Javasoljuk, hogy csak halaszthatatlan, feltétlenül személyes jelenlétet igénylő ügyekben hívjátok ki szerelőinket, és csak akkor fogadjátok őket az otthonotokban, amennyiben senki sem beteg a háztartásban.
- Az adott problémától függően sok esetben lehetőség van távoli hibakeresésre és -elhárításra is. A Telekom applikációban a megújult Segítség és támogatás menüpontban személyes találkozó nélkül is választ kaphattok a műszaki jellegű kérdésekre is.
- Amíg szerelőink a munkájukat végzik otthonotokban, viseljetek ti is maszkot és tartsátok meg a biztonságos, másfél méteres távolságot! Vigyázzunk egymásra és azokra, akik értünk dolgoznak!
Ha a hibabejelentés során kollégáink eszközhibát mérnek ki nálad, akkor eldöntheted, hogy szerelő menjen ki az otthonodba, vagy futárral küldjük az új eszközt, amit önállóan kicserélhetsz útmutatóink segítségével. Szereld magad hibaelhárítás