Hogyan működik a számhordozás?
Hívószámodat díjmentesen áthozhatod a Telekomhoz, az eredeti (20-as vagy 70-es) előhívó számmal együtt.
Válts bármilyen szolgáltatóról és éld át a Telekom élményt!
Hívószámodat díjmentesen áthozhatod a Telekomhoz, az eredeti (20-as vagy 70-es) előhívó számmal együtt.
Indítsd el a folyamatot Telekom üzleteink egyikében
Válassz magadnak egy előfizetést, amihez adunk egy új SIM-kártyát
Az általad választott időpontban végrehajtjuk a számhordozást
Foglalj időpontot, hogy sorbanállás nélkül intézhesd ügyeidet.
További információért hívj minket, vagy chatelj be hozzánk.
Igen.
A számhordozáskor - számod megtartása mellett - szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás - azaz Domino - előfizetést, díjcsomagot szeretnél-e, függetlenül attól, hogy milyen konstrukcióban vagy a jelenlegi szolgáltatódnál. Ha a számhordozásig nem használod fel feltöltőkártyás előfizetésed egyenlegét, akkor még 1 éven belül visszaigényelheted a váltás előtti szolgáltatódtól.
Számhordozási igényedet üzleteinkben kezdeményezheted. Javasoljuk, hogy a gyors és kényelmes ügyintézés érdekében foglalj időpontot.
A személyesen, üzletben kezdeményezett számhordozás az igény bejelentésétől számított 2 munkanap alatt valósul meg, az online számhordozás hosszabb lehet.
Ha ezen idő elteltével sem tudsz telefonálni, kérjük, az átadó szolgáltatót felkeresve, ellenőrizd az alábbiakat:
A számhordozás teljesülésekor a kedvezményes készülékvásárláshoz kapcsolódó hűség, részletfizetés, vagy érvényben lévő keret-megállapodáshoz kapcsolódó kötbérek az átadó szolgáltató által kiszámlázásra kerülnek, és azokat egy összegben meg kell fizetni.
Amennyiben az átadó szolgáltató a hordozási igényt elutasította, 6 munkanapon belül értesítjük a számhordozást kezdeményező személyt.
Amint a számhordozás feltételei teljesülnek, a hordozást újraindíthatod honlapunkon vagy üzleteinkben. Ha az utóbbi megoldást választod, időpontot is foglalhatsz a Hozzád legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökkentheted a várakozási időt.
Ha a Domino szolgáltatás használata során úgy találod, hogy telefonálási szokásaidnak jobban megfelelne a havi díjas előfizetés (pl. Dominósként havonta legalább egy, vagy több alkalommal is feltöltöd egyenlegedet), lehetőséged van arra, hogy hívószámod megtartásával, egyszerűsített eljárás keretében átválts Dominóról havi díjas előfizetésre, ráadásul még kedvezményt is adunk.
Az átváltás kedvezményes:
Előnyös:
Igénylés módja:
A szerződésmódosítást és ezzel egyidejűleg az új eszköz vásárlását Domino előfizetőként kezdeményezheted online ügyfélszolgálatunkra belépve vagy üzleteinkben, ha 30 napon belül nem volt előfizetésről Dominóra átváltásod.
A számhordozás folyamata díjmentes.
Havi díjas és feltöltőkártyás ügyfélként üzleteinkben kezdeményezheted a számhordozást, illetve ezzel egy időben új készüléket is vásárolhatsz.
További költséggel attól függően kell számolnod, hogy havi díjas vagy Domino kártyás előfizetést szeretnél-e, és azt készülékkel együtt vagy anélkül kívánod-e megvásárolni.
Havi díjas előfizetés esetén:
Domino előfizetés esetén:
Amennyiben továbbra is a régi telefonodat kívánod használni, javasoljuk, hogy készülékeddel kapcsolatban egyeztess jelenlegi szolgáltatóddal. Előfordulhat ugyanis, hogy a mobiltelefont hálózati korlátozással látták el, ezért társaságunk SIM-kártyájával nem fog működni, csak a tiltás feloldása után.
Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.