Oldalunkon segítséget találsz a szolgáltatásaid használatához szükséges eszközök beállításához.
Kép leírása: Első lépés
Kép leírása: Második lépés
Kép leírása: Harmadik lépés
Mikor és hogyan vehetem át a csomagomat?
Kiszállítással kapcsolatos tájékoztatást (időpont, szállítás menete, csomagazonosító, futár elérhetősége) a futárszolgálattól fogsz kapni.
Ki veheti át a csomagot?
Biztonságod érdekében a küldeményt csak Te veheted át személyi okmányod bemutatásával.A Telekom által megbízott futárvállalatok nem fogadnak el semmilyen meghatalmazást a csomag átadása során.
Elakadtál vagy nem sikerül az összeszerelés?
Hívd szakértőinket, minden nap 8 és 20 óra között díjmentesen a +36 80 40 40 50-es telefonszámon, akik készséggel állnak rendelkezésedre!
Otthoni internet szolgáltatásodhoz.
Telekom Okoswifi rendszerhez.
Telekom TV szolgáltatásodhoz.
IPTV szolgáltatásodhoz.