A szállítás díjmentes, házhozszállítás és csomagpontra való szállítás esetén is
Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére
A szállítás díjmentes, házhozszállítás és csomagpontra való szállítás esetén is
A rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:
Bizonyos esetekben a futárnál vagy átvételi ponton is tudsz fizetni, készpénzzel vagy kártyával.
Ha meglévő előfizetésed mellé, hűségvállalással vásárolsz készüléket, a megrendelés átvételekor is fizethetsz.
Ha a házhozszállítást választod, a csomagod 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk neked. A szállítást csak belföldi címre kérheted.
Jelenleg az átlagos méretű csomagokat a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A nagyobb készülékeket (pl. a 43"/109 cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok), a Home Delivery Team vagy a Waberer’s futárszolgálat szállítja ki. Több termék együttes rendelése esetén, ha legalább egy nagy méretű készüléket rendelsz, az utóbbi két szállító egyike fogja kiszállítani.
A csomagodat jelenleg technikai okok miatt felületünkön nem tudod nyomon követni, ezért kérlek hívd a 1414-et vagy érdeklődj a chaten kollégáinknál!
Ha már a kiszállító céghez került a csomagod, a kiszállító cég nyomkövetési felületén tudod tovább követni.
A futárszolgálat minden esetben SMS/e-mail értesítést fog küldeni neked a szállítás státuszáról, nyomkövetéséről, valamint várható kiszállítás idejéről.
Ha mégsem tudtad átvenni a megbeszélt időpontban a csomagod, a futár hagy egy értesítőt a telefonszámával, amin új időpontot tudtok egyeztetni.
Bővebb információkat az Általános szerződési feltételeinkben olvashatsz.
Általában ez a futárszolgálat szállítja ki a csomagokat.
A GLS honlapján is nyomon követheted megrendelésed a futárszolgálat által küldött értesítésben szereplő csomagszám alapján. Telefonon is érdeklődhetsz a +36 (29) 886-700 számon 07:00 és 20:00 között.
Szállítási idő módosítása: A kiszállítást megelőzően küldött e-mailben szereplő linken keresztül kérhető a szállítás idejének módosítása. Amennyiben a szállítási cím szerinti településen található GLS depó, kérhetsz esti (17-20 óra között) kiszállítást is.
A GLS futárszolgálat által kiszállított csomagoknál bevezettük a PIN-kód szolgáltatást. Ezen csomagok átadásakor a futár PIN-kódot kér, ami megegyezik a rendelésben megadott okmány számával. Minden esetben a teljes okmányazonosítót szükséges megadni (a számokon kívül a betűket is, illetve kötőjel és pont nélkül).
A nagy méretű csomagok a Home Delivery Team futárszolgálattal kerülnek kiszállításra.
Ebben az esetben a nyomon követesről és egyéb információkról ide kattintva tájékozódhatsz.
Elérhetőségek:
Ügyfélértesítések:
A HDT folyamatosan tájékoztatja az ügyfelet a megrendelés állapotáról, az átvételtől számítva a szállítás helyzetéről értesítést küld az ügyfélnek. Az első e-mailben (a noreply@hdteam.hu címről) megadja a csomagkövetéshez szükséges elérhetőséget, adatokat, mellyel máris követhető a szállítás állapota. A második értesítés e-mail és SMS formájában érkezik, ahol a futár telefonszáma is átadásra kerül.
Ügyfél azonosítása:
A csomag átadása kizárólag a rendeléshez megadott személyi okmány bemutatása esetén történik meg, más személy (pl. meghatalmazott) nem veheti át a csomagot. A kiszállítás során 2 HDT futár jár el a helyszínen. 80 kg csomag össztömeg alatt díjtalan az emeletre szállítás.
A járványhelyzetre való tekintettel 2021. november 15-től a HDT futárszolgálat az ügyfeleink és a futárszolgálat munkatársai védelme érdekében újból bevezeti az érintésmentes átadást. A futárok csomagodat kizárólag a bejárati ajtóig tudják vinni, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. Kérjük, készítsd elő a rendelésben megadott okmányodat, mert azt a futár kérni fogja az átadás helyszínén.Home Delivery Team (HDT) szállítóra vonatkozó tudnivalók
Elérhetőségek:
Ügyfélértesítések:
Első értesítés e-mailben történik, amikor a Waberer’s átveszi a Telekom Központi Raktárában a csomagot.
A második értesítés a kiszállítás napján történik SMS-ben.
Csomagkövetés:
Waberer’s kiszállítás esetén e-mailben egy egyedi linket fogsz kapni, ahol nyomon tudod követni a csomagod státuszát.
Egyéb tudnivalók:
A járványhelyzetre való tekintettel 2020.november 16-tól a Waberer’s futárszolgálat esetében a futárok csomagot kizárólag a bejárati ajtóig viszik, a csomagot nem bonthatják ki és a csomagolóanyagot nem vihetik el. A csomag átadásakor elektronikus aláírást kérnek.
A kiszállítás előtt a futárszolgálat munkatársa telefonon egyeztet és az alábbi esetekben nem kísérli meg a szállítást:
Rendelésed Pick Pack pontra is kérheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.
Rendelésed Postára is rendelheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.
Jelenleg a járványhelyzetre való tekintettel ez az átvételi mód nem elérhető.
Biztonsági okok miatt a rendeléseden nem tudsz módosítani.
Az érkezés időpontja attól függ, hogy milyen kiszállítást választottál.
Néhány esetben előleget kell fizetned a készüléked vásárlásakor. Ezt a későbbiekben 100%-ban jóváírjuk!
A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.
A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.
Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!
Kérjük, hogy a havi díjas és Domino előfizetőkre vonatkozó szerződési feltételeket olvasd el figyelmesen üzletszabályzatunkban!