2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

A Netgarancia szolgáltatás igénybevétele

Internet kimaradást tapasztalsz?

Jelentsd a hibát a Telekom ügyfélszolgálatán! A hibajegy felvételét követően kérésedre aktiválunk egy 72 órán át használható, belföldön korlátlan mobil adatforgalmat biztosító opciót egy általad választott Telekom havi díjas mobil előfizetéshez.

Vezetékes hang szolgáltatás esetén tapasztalsz hibát? Erre is van megoldásunk!

Jelentsd a hibát az ügyfélszolgálaton és kérésedre 60 perc belföldi hálózaton belüli lebeszélhetőséget adunk egy általad választott havi díjas mobil előfizetéshez 72 órára.
A belföldi korlátlan mobil adatforgalmat biztosító opció, vagy az extra 60 perc aktiválásához nagyobb területet érintő meghibásodás - globális hiba – esetén hibajegy rögzítése nem, csak a hibabejelentés szükséges.