GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1 Business
EU Roaming
Mobiltelefon- és internet szolgáltatás
Vezetékes telefon- és internet szolgáltatás
Informatikai szolgáltatás
Készülékek és beállítások
Megrendelés, vásárlás
Ügyintézés, módosítás
Számlázás, tarifák
minden témában
Keresés
Áthelyezés
A cégem felszámolás/végelszámolás alatt áll, átírathatom vagy áthelyeztethetem a szolgáltatásaimat?
Meglévő szolgáltatásaim áthelyezését szeretném kérni - a csomagok, hűségidők módosulnak ezzel?
Hol kérhetem a meglévő szolgáltatásaim áthelyezését?
Cégem telephelyet vált, meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani, mit kell tennem?
Áthelyezés esetén megmaradhat a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
Mit kell tennem, ha a cégem telephelyet vált és a már meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani?
Leggyakoribb kérdések
Mi az eSIM ?
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
Nem találja, amit keres? Kérdezze a
fórumban
vagy
írjon nekünk
!