Mit tehet, amennyiben a szolgáltatással kapcsolatban hibát észlel?
Hibabejelentés online
A Telekom fiók segítségével ön könnyen bejelenthet az adott szolgáltatásoknál tapasztál hibát, amelyet kollégáink feldolgoznak.
A hibabejelentés menüpont lehetővé teszi a szolgáltatásokkal kapcsolatos online hibabejelentést. Továbbá segítséget nyújtunk egyes szolgáltatások igénybevételével, beállításával kapcsolatban is: pl. készülékbeállítás, BlackBerry szolgáltatás, Tömeges SMS, Flottakezelő, mobilinternet szolgáltatások, levelező program számítógépes beállítása, stb.
A bejelentéseim menüpontban lehetőség van a korábbi bejelentések és azok státuszának nyomon követésére.
Belépés az online ügyfélszolgálatra
Hibabejelentés telefonon és személyes ügyfélszolgálaton
A 1400-ás ügyfélszolgálati telefonszámon a 3. menüpontban teheti meg hibabejelentését. Személyes ügyfélszolgálaton a Telekom üzletekben is jelezheti a műszaki hibát.